Oscarsgalan 2010

Nu äntligen har Oscarsgalan 2010 varit! Jag har verkligen längtat... det är liksom galornas gala! Jag tycker det är så otroligt kul att kolla in alla prinsessklänningar på röda mattan. Så för er som vill ha en liten snabbgenomgång, ta en titt!

Bäst klädda



Bäst klädda enligt mig går till;
Miley Cyrus, som såg ut som en liten prinsessa i sin puderrosa kreation. Jag gillar hur den lite hårdare, korsettliknande överdelen bryts av med den härliga kjolen.
Cameron Diaz som såg strålande ut i sin glitter klänning. Jag tycker hon hittade en fin balans i sitt glitter, det blev liksom inte den här överdrivna disco-känslan. Pricken över i:et var de röda läpparna och sidbenan!
Rachel McAdams klänning tycker jag är helt underbar. Jag älskar de ljusa färgerna, mönstret och ryggskärningen!



Sämst klädda



Sämst klädda enligt mig går till;
Zoe Saldana som kom iförd  någonting lila...? Det mesta gick fel i det klädvalet, helt enkelt.
Sarah Jessica Parker brukar ju vara så trendsäker, så det förvånade mig att hon kom iförd sin farmors nattlinne.
Det är inte lika förvånande att Mariah Carey tabbade sig. När ska hon lära sig att det inte är snyggt att visa halva brösten? Skärningen vid benen gjorde inte heller det hela bättre.

Mest vågade



Mest vågat klädde sig;
Carrey Muligan som vågade en lite kortare klänning, där hon visade upp sina snygga skor! Tufft, tycker jag!
Maggie Gyllenhaal körde på en enklare, mönstrad modell. Läckert!


Tips!!



Årets tips vill jag skicka till Demi Moore och Vera Farmiga. Chilla med volangerna!


Vad tycker ni om klädseln på årets Oscars-gala? ♥



Kommentarer
Postat av: mikaela

sv: ingen orsak :) wow, sjukt fina klänningar !

2010-03-08 @ 21:52:37
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/
Postat av: Fanny

Miley tog LÄTT priset!!! <3<3

2010-03-08 @ 22:33:50
Postat av: sandra

miley = UNDERBAR!

2010-03-09 @ 08:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0