Lofsdalen #2

God (trött) morgon!
Eftersom jag och Fanny pluggade 9 timmar i sträck igår blev det till att sova över hos Fanny. Alltid trevligt, haha. Vi ska redovisa om Scientologi - typ det flummigaste ever. Vem går på att vi alla har en själ inom oss som egentligen är en alien...?
Vet ni vad?! Idag kommer mamma & Amanda hem från USA!! Wiiiieee! Jag har inte träffat dom på 2 veckor!!

Hur som helst; här kommer bilderna från Lofsdalen, del 2. Jag är personen i rutig jacka, hehe. 
Ha en lovely dag! ♥

 
Jag och tvilling-Julia ♥






Jag var mitt uppe i en omgång utav "arga leken" och Julia distraherar.


Jag & Joar (You Are) blir dragna utav något sorts tåg upp till toppen! (kraaamp i armarna!)

Vi hade massa papparazzis på lägret. Här fångades jag på bild med min största fobi: disktrasan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0