Gucci A/W 2010



Hur grym på en skala är inte Guccis höst/vinter kollektion? Jag älskar allt ifrån "stövel-byxorna" (som jag själv kallar deras stövlar som går ändå upp till midjan) till alla härliga pälsjackor! De två plaggen jag tycker är snyggast är dels den leopardmönstrade kappan (bild längst upp till vänster) och dels mockakappan med pälsdetaljer (bild längst upp till höger). Om jag var miljonär skulle jag inte banga på att slå till!

Åh, måste bara lägga till att jag är sååå lättad! Scientologi-redovisningen är över, och det gick grymt bra! Vi kunde tydligen inte få vårt betyg idag, men vår lärare sa att han "aldrig hört en så bra Scientologi-redovisning, och då har han ändå hört riktigt många". Det känns skit-bra! Just nu struntar jag i att jag har engelska nationella, teknik/kemi-prov, religionsprov, biologiförhör + x antal grejer till nästa vecka :)
Tjingeling så länge! ♥

Ps. Gårdagens + dages outfit kommer upp senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0