Get ready for...



Jag har som en liten tradition att köpa en eller två nya bikinisar till varje sommar. Det är nog faktiskt den roligaste shoppingen på hela året! Oftast kör jag på H&M's. Jag tycker verkligen dom håller standarden när det kommer till badkläder. Här har ni mina två favoriter detta år! Jag såg att dom var tillfälligt slut, men förhoppningsvis kommer de in.
Jag kan inte bestäma mig för vilken jag tycker är snyggast! Jag tycker den översta grymt snygg färg och jag älskar att den har lite ormsinnsmönster. Den nedre känns mer unik... jag tycker diamant detaljerna är urläckra och tror att den färgen skulle passa bättre på mig... hm. Vilken tycker ni är snyggast? ♥

Kommentarer
Postat av: Darling

den silvriga, jädrar va snygg !!!

2010-03-11 @ 11:55:48
URL: http://finslipad.tumblr.com
Postat av: lea

dom var skitsnygga!

men modellen är inte alltid så charmerande på mig..



jag röstar för den gröna och lite färg! ;)

2010-03-11 @ 15:53:36
URL: http://frokenlea.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tvillingsjäl! Jag gör oxå det, hade ingen aning om att du gjorde det! puss

2010-03-11 @ 15:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0