Back on track

Aloha amigos!
Jag är tillbaka, efter en helt underbar, fantastisk, fett synd vecka! ;)
Det finns så mycket att berätta! Var ska man börja? En sak jag verkligen tänkt på under veckan är hur fantastiskt vackert Sverige är, haha. Det var så otroligt skönt att bara ta en veckas paus från allt. Strosa runt där på lägergården som en uteliggare i mjukisar och umgås med störthärliga människor och skratta åt allt och inget! Jag är så glad att jag fått träffa alla de härliga människor som var med! Friends for life.
Det var lite kul, eftersom jag kom upp dit med värsta självförtroendet. Jag har liksom som på mig själv som en bra skidåkare, hehe. Sedan när jag såg alla det andra fick väl mitt självgförtroende sig en liten knäck ;) Men jag har i alla fall utveckalts riktigt mycket! En grön backe uppe i Lofsdalen kan väl liknas ungefär vid en svart backe i Romme?
En annan underbar grej med att vara borta är att man lär sig uppskatta det man har hemma så himla mycket. Jag älskar att komma hem efter en resa... som igår när jag möttes av min underbara familj och kom hem till melodifestivlas-mys.
Nu kastas jag i alla fall tillbaka in i verkligheten. Idag står plugg och upppackning på scemat! Självklart kommer jag börja blogga som vanligt nu ♥



Eftersom jag glömde min kamera kommer bilder från veckan upp så snart som facebook bombaderas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0