Hej mitt vinterland!

Här har ni gårdagens bilder! Det var en grym dag! Jag älskar min klass, haha. Bussresan var hur mysig som helst, det är verkligen en speciell känsla när alla sitter där hoptryckta som en burk sadiner! I för sig kan inte jag & Fanny vara tillsammans 2 minuter utan att skratta ihjäl oss♥♥♥ Känslan när man susar ner för backen i 100000 km/h är oslagbar! Längtar redan till sportlovet när jag ska till fjällen, tjoohoo! Trots att jag verkligen är en storstadstjej är det helt underbart att få komma ut och andas ren luft lite då och då!

 

Uppladdning för bussresan!

Framme vid Romme! Bild uppifrån 6-manna liften!

Jag & Fanny kom på lite sidospår och hittade en backe mitt i inne i skogen... ;)

... vilket inte slutade så bra ;)

I liften!

Fanny & jag (i bakgrunden)

Kolla stupet! Fatta att jag åkte ner! För några sekunder trodde jag att det skulle bli min död :P

Dagens outfit... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



Kommentarer
Postat av: Esther Alenius

Ååååeh!! Skidor! Gud vad längesen, åh, vad roligt!! Nu är det lördag hehe, har du bestämt dig om klänningen? :D

2010-01-30 @ 23:14:44
URL: http://withnailpolish.webblogg.se/
Postat av: Esther Alenius

Hm... mailet kommer inte fram! :( Du skickade till rätt adress va? ;) Får hoppas det dyker upp!

2010-01-30 @ 23:34:42
URL: http://withnailpolish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0