Totalt deprimerande



Kolla vad katastrofalskt! (Då syftar hag inte på det faktum att bilden är otroligt dåligt gjort;)
Den vänstra halvan är i somras när jag var i Spanien och den andra är tagen förra veckan. Det är ju helt sjukt vilken kontrast det är! Haha.

Idag hade jag en helt fruktansvärd dag. Allt gick åt skogen; jag försov mig, glömde inlämningsuppgiften hemma, min kamera gick sönder och lillasyster hade sönder internet. Som tur var hade Fanny en lika dålig dag, så vi åkte in till stan för lite tröst-shopping ;) Vilket inte var så tröstande eftersom jag inte hade med pengar. Det slutade med att vi satte oss på Waynes och drack chai-latte. Vi gjorde även en helt underbar videoblogg som kommer upp imorrn, håll utkik! Det piffade i alla fall upp den här dåliga dagen.
Nej, nu ska jag sova och hoppas på att vakna upp till en bättre dag!
God natt ♥

ps. Tack för alla otroligt söta kommentarer angående gårdagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0