The story of my life



Visste ni att jag har skrivit dagbok varannan dag sedan jag var 6 år? Jag är stolt över mig själv för att jag håller ut! För det är så värt det! Just nu sitter jag och läser lite i gamla dagböcker... såna fina minnen ♥

"Ja häjar på kristemokraterna för min pappa jobar där" - Linnea, 6 år

"Idag åt vi mat på ett slot vi bor mitimot ett slot. Det var min och Amandas besta dag i i våra liv." - Linnea, 8 år.

"Det börjar dra sig ihop till första advent! Jag önskar mig ett elpiano med knappar och sånt". - Linnea, 10 år.

"Jag tror att Ehab är kär i Linnéa S, för han kan hennes nummer utantill." - Linnea, 11 år

"Jag tror jag måste erkänna något... jag tycker faktiskt Darin är snygg." - Linnea, 12 år (HAHAHAHAHA, min första crusch... vilka minnen!)

Nu till den bästa!!

"Det har börjat en ny tjej i vår klass, hon heter Fanny och är jätte cool. Jag hoppas hon vill bli kompis med mig.
- Linnea, 12 år

Ja... hur gick det med det?!


"

Kommentarer
Postat av: Anna Ekvall

Jag tror jag vet vilket "slott" det var; när vi var i Schweiz và?

2010-01-13 @ 23:16:31
Postat av: Fanny

nawww <3<3<3<3 =)

2010-01-14 @ 08:08:12
URL: http://byfanny.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Hahahaha, du är så duktig så! Jag slutade för ett tag sen men har ju moderniserat mig med videodagbok ;) Love you <3

2010-01-14 @ 11:28:12
Postat av: nasse ;P

HAHAHAHA du e bara för rolig, kunde inte sluta garva när ja lste det där om ehab :D haha

2010-01-14 @ 17:55:56
Postat av: frk Margareta

..cooolt inlägg...fortsätt skriva dagbok!!

2010-01-16 @ 11:35:41
Postat av: felicia

Haha nej shit vad kul:) Alltid roligt när man hittar gamla saker:)

2010-01-18 @ 11:22:57
URL: http://feliciakarlssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0