Och så levde de lyckliga i alla sina dagar...

Jag är en sådan där otroligt romantisk tjejig tjej. Jag älskar allt som är gulli-gull. Jag läser alltid slutet av en bok först för att se till att boken slutar lyckligt (annars läser jag den inte!)  jag blundar på alla läskiga scener i filmer (t. ex i Twilight) och gråter till "Prinsessas Dagbok".
Bland det bästa jag vet är när ett sött par från en film blir tillsammans på riktigt. Finns det nåt gulligare? Tänk, dom blev kära i varandra på riktigt! Så himla sött.
Här har jag listat mina favorit real-life couples. Vilket par tycker ni är gulligast?



♥Zac Efron & Vanessa Hudgens (aka zanessa) träffades under den första High School musical-filmen och har nu varit tillsammans i fyra och ett halvt år.

♥ Robert Pattison & Kristen Stewart träffades under första Twilight-filmen. Dom nekar fortfarande att dom dejtar, men bilden till höger togs kanse nyligen, jag tycker iaf att dom ser ut som ett par...?

♥ Penn Badgley & Blake Liverly träffades under inspelningen av första säsongen utav Gossip Girl. Dom fann varann snabbt och verkar fortfarande lika lyckligt kära.

♥ Miley Cyrus & Liam Hemsworth är ett relativt nytt par. Dom träffades under inspelningen av "The Last song" som inte ens kommit upp på bio än och har dejtat i ca ett halvår. (Klicka här för att se trailern). Efter att ha sett trailern kan jag i all fall konstater att jag tycker dom är urgulliga tillsammans.

♥ Veteran-paret Brad Pitt & Angelina Jolie (aka Brangelina) träffades under inspelningen av Mr & Mrs Smith 2005 och har sedan dess hunnit flytta ihop och skaffat 6 barn.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Miley och Liam så klart! De är helt underbara!! <3<3<3<3<3<33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2010-01-24 @ 10:40:50
URL: http://byfanny.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Zanessa såklart!! <3

2010-01-24 @ 14:18:33
Postat av: My

Hej!

Kolla in min blogg där jag säljer kläder och annat skitbilligt! Har nu lagt upp massa nya grejer!

Hoppas du hittar något du gillar! :)

http://mydustlandfairytale.blogg.se/tillsalu

Kram!

2010-01-24 @ 14:32:37
URL: http://mydustlandfairytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0