Me today





Kofta från Lindex, mössa & halsduk från H&M


Nu är jag & Fanny finally hemma! Jensen såg faktiskt riktigt bra ut... usch, nu är jag ännu mer förvirrad! Fanny & jag hade det hur mysigt som helst på stan! Rean just nu är ju helt underbar! Visar allt sen :) För er som inte varit inne på Monki, skynda skynda skynda!!
Efter Jensen åt vi på Tacco bar! Jag tror deras Nacho Deluxe är den godaste maträtten jag ätit i hela mitt liv!
För övrigt har jag gått runt och varit helt blåst idag, haha. Jag har missuppfattat Fannys pappas skämt 2 gånger och blivit helt vettskrämd utav en personal på 7Eleven! Han kom bakifrån och skrämde mig, jag blev så rädd att jag höll på att skita på mig! Trillade till och med ner på marken, haha.

Puss på er alla & tack för era söta kommentarer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0