Kling-klang-klockren!



Hur perfekt är inte den här outfiten som satt på Elin Kling för ett tag sen?! Jag vet att det var väldigt länge sen, men jag tycker fortfarande det är lika fint! Jag älskar "håliga tröjor" och det är helt perfekt att matcha med skinn. Det finns faktiskt liknande tröjor på både Lindex & H&M! Skynda att fynda! ;)

På tal om Elin Kling är ju hon med i Let's Dance! Jag struntar i om hon inte kan dansa, för hon är alltid bäst klädd, så hon kan få mina röster bara för den skullen, haha.
Jag är faktiskt en sådan nörd som följer alla TV4:as tävlingsprogram; Idol, Let's Dance, Bonde söker fru, Robinson, Made in Sweden... Det är liksam tradition på något sätt. När jag väl tänker efter är nog hela min familj sån; Evelina spelar sönder Agnes Carlssons skiva, Amanda grät några timmar när Danny åkte ut ur Idol och pappa gav mamma EMD's skiva i namnsdagspresent! Hahahaha.

Nu ska jag fota dagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0