Julafton

Vilken dag! Det har seriöst varit heeelt underbart. Jag & Amanda var som sagt på en kläd-bytar dag tillsammans med en klasskompis syster och hennes mamma. Vi hade med oss lite gamla plagg, ni vet sådana man aldrig använder och egentligen borde slänga. Vi lämnade in våra 25 plagg & fick hämta ut 25 nya! (Inte helt nya såklart, utan sådant som andra lämnade in). Värsta vintage-shoppingen!!
Det här piffade verkligen upp min vecka totalt! :)


Nytt!

En favorit-grej var det här fina, lite transparenta, randiga linnet! Älskar ryggen.

De här skorna gillade jag också väldigt mycket... lite kilklack på dom första, och leopard på dom andra!

Dom här 2 topparna gick jag med mig hem igår. Från New Yorker respektive Gina Tricot.

Nu ska jag städa lite i garderoben innan jag hänger in allt nytt! (Varför blir garderoben alltid stökig 5 minuter efter man städat den?!)

Kommentarer
Postat av: Sofia

svar: åh tack så mycket! äkta fejk haha



ÅHH så mycket kläder, ge mig!

2010-01-24 @ 16:37:27
URL: http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0