Dagens planer

Idag efter skolan ska jag & Fanny åka till ONOFF för att leka sura tanter. Jag tycker det är riktigt dåligt, för min kamera därifrån (som skulle vara bäst i test!) har gått sönder 2 ggr på en vecka! Dessutom har Fannys nya, snygga mobil också gått sönder! Watch out ONOFF, vi är inte på bra humör! ;) Efter det är det dags för vår lilla musikalgrupp. För er som inte vet det driver jag & Fanny en liten musikalgrupp för 9-11-åringar. Förhoppningsvis fixar dom min kamera så jag kan ta outfit-bilder ikväll! 

 
 



Haha, failad hoppbild!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Minns du killen som var på ONOFF när vi va där? Du får prata som honom nu så att ingen kan säga emot ;) Love you <3

2010-01-19 @ 15:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0