Business women

God morgon! ♥
Nu sitter jag i bilen påväg till öppet hus på Nacka Gymnasium. Känner att jag kommer träffa alla Nackas ungdomar där ;) Usch vad jag känner mig efter med det här gymnasievalet! Jag var fett på i höstas, men sedan blev jag så förvirrad och trött på alla val och all info, så jag la av ett tag. Inte så smart.
Efter det ska jag & Fanny vara statister i ett program på SVT (!!!). Dock vet jag inte så mycket om det, men jag tror vi ska spela fans... det blir nog bra!
Sedan bär det av till middag & övernattning hos the strong and independent women Maria.
Vilken underbar dag!


Jag & Maria på maskerad förra året ♥

Kommentarer
Postat av: maria

Sötnos <3

2010-01-24 @ 21:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0