1 plagg, 3 outfits: Jeansskjortan

Ett hett plagg som kommer igen varje år är den ljusa jeanskjortan. Gina Tricot har en jätte fin i butik just nu, till kanon-priset 199 kr! Det som är bra med dessa basplagg är att dom är otroligt användbara. Jag har sett ihop 3 varianter till hur du matchar jeansskjortan!




Jeansskjorta från Gina Tricot, övrigt från Lindex


Jeansskjorta från Gina Trioct, skor från DinSko, halsband och korsett från H&M, kjol från Lindex

Jeansskjorta från Gina Tricot, strumbyxor och väska från H&M, skor från Alexander Wang

Vilken outfit föredrar ni? Jag gillar mest de 2 sista, men nummer 3 tror jag faller mig allra mest i smaken!


Kommentarer
Postat av: jea

Nr 3 mest på grund av de tjusiga skorna :)

2010-01-28 @ 14:41:07
URL: http://nonfiction.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0