Vårens trender - del 1

Nu tänkte jag dela med mig utav lite kollage som ligger sparade i min inspirations-mapp för våren!

 

Chloé bjuder på vackert vitt, volanger och draperat

Givenchy visar upp stilrent svart, vitt, mönster och platåer

Gucci ger oss lite sport-chic

Alexander Wangs underbara fläta var det nästan ingen som orkade vänta på våren för att börja använda! Knästrumpor, magtröjor och löst sittande byxor fanns också med.

Celine bjuder på mycket läder

Prada visar upp kort-kort i form av shorts och mormors trosor

Kommentarer
Postat av: June

Kortkort och transperent ... Låter ju horigt. Det kommer jag definitivt hänga på!

2010-02-15 @ 15:55:51
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0