The local firm A/W 2010

Nu ska jag berätta lite om den första visningen vi gick på: The local firms höst- och vinterkollektion. Färgerna som visades var svart samt jordnära färger. Det var mycket lappat, skinn & sockor. Den stora snackisen efteråt var raggsockorna dom hade i klackarna! Här har jag listat mina favoriter från visningen:


Det här var min absoluta favorit outfit från The local firms visning. Erkänn ballt med halsbandet (?) som går tvärs över överkroppen. Lite som banden man har när man delar upp sig i lag på idrotten, haha.

Även dom satsar på jeans med jeans. Här ser ni tydligt raggsockorna i klackarna!

Lappade tights

Många av modellerna hade solbrillor! Coolt! Men mitt i vintern? Som jag brukar säga när min familj ifrågasägger varför jag går ut i solglasögon en mulen dag; "man har ju inte solbrillor för att få skydd från solen, utan för att det är så himla snyggt!"

Här är en video jag filmade in i slutet. Modellerna gick till en cool remix utav Lady GaGas Poker Face!

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

tack!

2010-02-04 @ 17:41:37
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0