Stockholm fashion week, dag 2

Hej bloggen! ♥
Nu är jag hemma efter en lång, men otroligt rolig, dag! Jag fick många bar bilder, så jag låter dom berätta historien :)


Efter många om och men sprang jag till bussen såhär. Jag satsade alltså på mjukisbyxan! Fast i ett lite "finare" material. Jag var väl lite osäker, för jag visste inte riktigt hur alla i skolan skulle reagera... haha. (Ni får en ordentlig outfit lite senare)


Strax efter lunch åkte jag och Mandi till öppet hus på Mediagymnasiet. Det blev dock ett ganska kort stopp där. Sedan åkte vi till forum för lite wok innan jag skulle vidare. För er som inte fattar gör jag peace-tecknet med mina kinapinnar! ;)

Efter detta åkte jag alltså till Birger Jarl gatan på Östermalmstorg för att gå på något sorts mingel party för Ida Sjöstedts höst/vinter 2010: Beautiful Nightmare. För att titta på Fanny!


Dom hade någon jätte cool rök som forsade ur rosornas vaser!

Medan vi väntade på att modellerna skulle göra entré fick alla varsin look-book, plus en påse med bilder.

Det som syntes var främst klänningar med mycket spets, svart och aprikost, transparent eller glansiga material.



Modellerna var så galet snygga! Kolla vad söt mitt älskade barn Fanny är! (längst till vänster)

Älskar Fannys klänning!

                                                                       ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0