Så här klär jag mig i vår



1. Magtröjan & mjukisbyxan är båda två riktigt stora hits som jag gärna kommer klä mig i!

2. Jag gillar khaki-trenden mer och mer. Riktigt snyggt är det med dessa jordnära-färger och safari-känslan...

3. Denim är nog något som alltid kommer vara inne! Älskade jeans. Jag lär nog satsa på att matcha jeans med jeans! Det lappade detaljerna gör inte saken sämre, tvärt om!

4. Den rockiga stilen har jag kört rejält på i höst och det tänker jag fortsätta med!



5. Jag älskar den sport-influerade trenden i vår! Den baseball-inspirerade tröjan från Alexander Wangs visning är bara för fin. Undrar om det finns någon liknande att få tag på i affär? Annars kanske jag kan rota lite i pappas kartong med grejer från hans gamla High School-tid...

6. Den blommiga mormor-stilen gillar jag skarpt. Den modiga satsar på mormors-trosan!

7. Mönster från topp till topp känns som en hit! Jag får se om jag vågar, annars tycker jag endast möstrade ben funkar finemang!

8. Älskade spets... behöver jag säga mer? Hur mycket jag än älskar svart spets, kommer jag nog köra mer på ljus spets. Så fint till bränna i sommar... kanske något för 9:ans skolavslutning?

Hur kommer ni klä er i vår? ♥

Kommentarer
Postat av: elin

underbart! vill klä mig på liknande sätt :)

2010-02-13 @ 12:22:45
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: alva

LJUS SPETS!

2010-02-13 @ 12:48:34
URL: http://llatenight.blogg.se/
Postat av: Diana

SV: Jag ska se den med mina vänner någon dag! Har du sett den? var den bra? Tack för ditt tips! kram :)

2010-02-13 @ 14:28:17
URL: http://diianasalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0