Me and my man



God morgon!
Gillar ni bilden? hihi. Erkänn att vi är ganska söta tillsammans? ;)
Igårkväll såg jag som sagt "Valentines Day", som jag längtat så länge efter! Vad tyckte jag då? Jag gillade det mesta av filmen. Det kanske inte var den här "OMG, vi ser nästa föreställning också!", men jag tyckte den var riktigt bra. Den gav en jätte mysig Alla Hjärtans Dag-känsla, romantisk och gullig film, med många roliga inslag också. Helt klart en sevärdfilm, eller lite mer än en sevärdfilm. Riktigt bra film.
För mig var ju själva grejen att Taylor x2 var med i den! Dom var så sjukt söta och duktiga! Jag & Fanny skrek varje gång vi såg dom, hehe, ja, ni kan ju själva gissa hur omtyckta vi blev utav resten utav publiken...

Ha en fin start på veckan ♥

Kommentarer
Postat av: martina

Mm filmen var jätte bra :D

2010-02-15 @ 10:35:56
URL: http://misswitte.blogg.se/
Postat av: sandra

Nu har jag åter igen en ny tävling på bloggen som kommer innom kort idag/ikväll! Missa inte mina fantastiska priser som ingen annan blogg har! (Alltid av ett värde av minst 1000:-) Det är helt upp till dig om du ska bli den lyckliga vinnaren! För att inte missa fler av mina härliga tävlingar så följ mig via bloglovin!



Lycka till så ses vi ikväll!

2010-02-15 @ 13:58:17
URL: http://sandera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0