Just nu...

... är jag på så himla piss-humör!! Vill ni veta varför?

1. ... för att jag skrivit om det här inlägget flera gånger för att blogg.se dampar och det dyker upp någon himla error ruta!!
2. ... för att äckliga gubbar på stan inte kan hålla sina skarriga kommentrarer för sig själva!!
3. ... för att den där irriterande Java update-rutan måste ploppa upp precis hela tiden!!
4. ... för att jag tappade mina fina fjäderörhängen idag, första gången jag använde dom!!
5. ... för att min mobil alltid ska gå sönder!! Det känns för tusan som om jag bor på ONOFF!!

Fy bubblan vad jag är arg. Just nu kör jag min lilla egna terapi; jag ligger fullt påklädd under täcket, med spotify på högsta volym och häller i mig vitamindryck som förhoppningsvis får mina hormoner (är det dom som styr humöret?) på bättre humör, och nördar framför bloggar.
Jag har förberett ett lite roligare inlägg som snart kommer upp ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0