Grammis galan 2010

Inatt hölls den stora Grammis-galan 2010! Januari är verkligen galorna och festernas månad! Love it! Det är så spännande med alla killer-outfits, alla failar, skandaler osv... :)
Var det någon som satt uppe i natt och tittade? Hihi, för er (precisom som jag) som missade det har jag satt ihop en lista över de bästa & sämsta klädde, enligt mig.







Lea Michele är förhållandevis ny på röda mattan. Trots det var hon en av de absolut bäst klädda igår! Jag älskar one-shoulder-grejen och fjädrarna på kjolen. Dessutom tycker jag det var en väldigt spännande färg... väldigt ovanlig. Me likey!


Miley Cyrus överraskade i ett tight, långärmat, lite batikaktigt fodral. Jag tycker verkligen hon lyckades bära upp det! Hennes hårfärg blev klockren till den färgen!






Som vanligt tar Lady GaGa hem detta pris. Hur lyckas kvinnan överträffa sig själv varje gång?! Jag börjar faktiskt undra om allt står rätt till hos den människan.






Jo visst, transparent är både inne och snyggt. Men (ett stort men), i rätt mängd och med rätt matchning.



När ska våra älskade kändisar lära sig att det inte är snyggt att visa för mycket? Behåll era tillgångar för er själva, tycker jag :)



Kommentarer
Postat av: Fanny

Blir alltid lika glad när Miley dyker upp, helt perfekt outfit!!!!

2010-02-01 @ 21:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0