Girls night out

Ikväll har jag & Amanda tjejkväll. Så otroligt mysigt! Jag tror vi ska införa den här rutinen som en vana varje söndagskväll! Vi har tänt levande ljus, satt på lite stämningsmusik (Nick Jonas nya album är underbart!), kurrat upp oss i min säng med filtar och kuddar, skvallrat lite och nu ska vi käka glass och titta på Jonas Brothers konsert-dvd!
Jag stör mig lite på att vuxna säger att mys är något extra som är till för fredags- och lördagskvällar! Say what?! Mys behövs ju som mest i vardagen, eller kvällen innan en ny, lång och krävande skolvecka!
Den här veckan kommer bli galen: nationella prov, gymnasieval, Valentines Day premiär (tjijoo!) och självaste Alla Hjärtans Dag!

Tace care ♥



Åh käre tid, nu ropade Amanda att lampan i vår klädgarderob har gått sönder! Det är helt becksvart! Kaos. Å andra sidan: i-lands problem!

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

ah jag chansade på att jag fick posta den ;) hehe !

ja den var super söt :D blev super glad ;D <3

2010-02-07 @ 21:41:20
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha, ni ser ut som får =)

2010-02-08 @ 17:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0