Dagens






Som ni ser kunde jag inte bestäma mig för om jag skulle ha tunikan som klänning, eller till shorts, så jag körde typ halva dagen på varje ;) Haha, klassiskt mig och min bestlutsångest.
Idag har det ju typ varit vår! Jämfört med resten av veckan i alla fall! Whohoo. När pappa berättade att det var några plusgrader bestämde jag mig på direkten för att hoppa i strumpbyxor.
Nu ska jag packa inför fjällen. Det är en sak att packa, men det värsta jag vet är att packa upp! Jag är alltid den med störst bagage. Jag fattar inte hur jag lyckas! Ska anstränga mig för att inte ta med hela garderoben nu  ♥

T-shirt från Monki, shorts från Gina Tricot, halsband från Lindex och skor från Monki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0