Celebrity style @ New York fashionweek

Jag tycker det är riktigt kul med kändisar som övergår till designers. Mary-Kate Olsen, Ashley Olsen & Victoria Beckham har alla visat upp sina kollektioner på New York fashionweek. Lite oväntat fick blev det mycket positiv kritik! 



Svart, vitt & blått var det som visades hos M-K & Ash. Mycket draperat och löst sittande plagg. Me likey!



Personligen gillar jag inte Victoria Beckhams visning lika mycket, men de här klänningarna ovanför tycker jag är riktigt fina. Jag är inte så jätte stort fan av färger, men jag gillar den röda klänningen (som jag tycker påminner lite om en over-size tröja) skarpt!

Vad tycker ni? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0