Carin Wester A/W 2010

Nu ska jag berätta lite om den andra visningen vi gick på, Carin Westers höst- och vinterkollektion.
Åh, åh, åh vad jag gillade den! Så obeskrivligt fint.
Färgerna som återkom var svart, jordnära färger, rött och lite rosa. Det var många lite "office" inspirerade plagg, mycket klänningar, transparent, huvudbonader och den höga mjukisinspirerade byxan. Här har ni mina favoriter (som blev en hel del, för jag gillade alla så mycket!):


Vacker, transparent långklänning! Många modeller bar någon form av huvudbonad i skinn - me likey!

Det här är vad jag kallar perfektion. Ser ni hur otroligt fint det är?! Det skadar ju inte att modellern var söt som socker!

De flesta modellerna hade dessa baktika kilklackarna med ett sött litet vristsmycket och hudfärgade, transparenta knästrumpor.

Ballt med skinnjacka och stor tisha.

Vacker långklänning

Som det sammets-freaket jag är blev jag glad när jag såg den här klänningen!

Ballt med clutchen!

Slutligen, en video:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0