190210

GOD MORGON!
Idag är jag pigg som en ärta efter en lång skön nattsömn! Eller inte... haha. Jag hade i alla fall en sjukt kul kväll, fast jag var trött som en jag vet inte vad.
Jag var i kyrkan med lite ungdomar och vi hade väldigt interessanta disskutioner... t ex det här med att älskar någon, på riktigt. Älska har blivit ett så urvattnat ord, ni vet, typ på sms; "Vilken tid ska vi mötas? Älskar dig<3" Haha... Djupa tankar alltså.
Sedan sov jag över hos Maria, så det blev väl inte så jätte mycket sömn. Dessutom skulle den fiskmåsen upp och träna tennis, så vi hade alarmet på kvart över tio!
Idag ska syster ha party party, eftersom hon snart fyller år, så jag ska väl försöka maka mig härifrån och vara lite hjälpsam! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0