120210

God morgon!
Usch, jag kan inte ens skriva "äntligen fredag, whohoo" eller något. För jag bara ligger här och geggar i sängen... blä. Jag mår nog lite bättre än igår (eller är det önsketänkande?)
Ni vet, jag har kommit till det här stadiet när jag har legat i samma unkna pyjamas i två dygn, håret är fettigt, man har kryp i benen, men kroppen är för trött för att röra sig och man får den här panik-känslan av att inte få andas frisk luft!! Jag kan inte ens njuta av att få slappa, för jag tänker bara på allt jag missar i skolan... fy bubblan.
Jag har lyssnat sönder alla mina spellistor på Spotify, så jag blev så desperat att jag nu lyssnar på Justin Bieber (HAHA, Fanny!). Han är alltså det senaste i USA, alla är helt galna i honom... lite överskattat tror jag.
Nej, nu tror jag att jag ska försöka rycka upp mig. Jag mår nog bättre om jag duschar och försöker fräscha till mig lite! ♥


Bild från förra veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0