070210

God morgon sweat-hearts! (fattar ni svett-hjärtan istället för sweethearts? den drar min engelskalärare hela tiden!)

Haha, jag gick hurtigt upp halv tio imorse, men sen tänkte jag bara vila lite och vips så vaknar jag och klockan är tolv!
Tittade ni på melodifestivalen igår? Tack & lov gick dom två jag gillade mest (Ola och Salem Al Fakir) direkt till final! Däremot var jag barnvakt till två små flickor som tvingade mig att rösta gärnet på den där "hot-hot-hot-bruden"! ;) Vilka hejjade ni på?
Nu ska jag svar på lite kommentarer och sedan dra ut på en liten joggingtur! Kramar ♥



Kommentarer
Postat av: linnea

riktigt fin blogg! :)

2010-02-07 @ 12:35:53
URL: http://lindqvistlinnea.devote.se
Postat av: Hanna

Vacker! <3

2010-02-07 @ 13:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0