Survivor-list vårterminen 2010

Aloha!

Å så var det jullovets sista kväll. Vart tog tiden vägen?!
Det enda som kan få mig att överleva den här terminen är att tänka positivt. Okej, nu låter jag typ helt emo & deprimerad, men jag kan lova att varenda tonåring känner sig såhär ikväll.
Hur som helst, tillbaka till ämnet. Jag har satt ihop en liten lista på höjdpunkter/saker att se fram emot den här terminen som får mig att hålla modet uppe!

Barcelona
Whohooo! Jag & min klass ska till Barcelona en vecka i april! (läs: sol & värme) 
Oj, oj, oj vad vi ska röja! :P


Vårmode
Hur mycket jag än har avgudat höstens mode, så är det något speciellt med vårmodet... H&M's vårkatalog, vårjacka, sandaler, (så småningom) bara ben osv. Ja, ni fattar. För att inte tala om små previews på sommarens bikinisar!

Dom här underbara skorna från H&M's vårkollektion har allt (mocka, dragkedja, kilklack, remmar)! Utöver detta har dom även priset, 199:-

Valentines Day
Då pratar jag förstås om filmen Valentines Day. Hej Taylor Lautner! Det känns seriöst som den ultimata filmen. Om ni inte redan sett trailern, ta en titt!
 

Hanna
My favourite girl kommer antagligen hit på sportlovet!


Sista terminen
Det är ju trots allt sista terminen i grundskolan och det är faktiskt något visst med att känna att det är vi som äger skolan, äldst och coolast ;) Haha, skämt åsido. Man ska ändå ta vara på den sista terminen. Kast lite extra mycket lappar på lektionen, flumma i korrideren, klaga tillsammans över prov... För sedan kommer sommaren och det innebär FREEDOM!!


Förutom att ha specifika händelser att se fram emot tror jag att det gäller att hitta moments i vardagen. Mys i soffan med en modetidning, en grym låt som går på repeat på spotify, filmkväll med bästisen, ta en fika på stan... Det är sånt som i alla fall jag blir otroligt glad av!

God natt! ♥



Kommentarer
Postat av: Hanna

Härlig bild, jag ser ju drogad ut!! Love you <3

2010-01-12 @ 12:31:02
Postat av: Amanda

jag är A-V-U-N-D-S-J-U-K!!!!! Jag vill oxå gå sista terminen....!!!!!! men jag ska st ut med 2 och ett halvt år till =(

2010-01-12 @ 16:40:09
Postat av: MANDI

Linnea jag blir sååå arg, kolla på det här och läs kommentarerna!! Dom förnedrar min älskade Taylor :O



http://wolveriina.blogg.se/2009/december/-tjejer-mar-ni-bra.html?_tmp=9f9a075123935494280a0b2e042e34e20a73dacb

2010-01-12 @ 19:46:41
URL: http://mandidelange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0