280110

God morgon!
Whohoo, idag är det skolveckans sista dag för mig, imorrn ska jag och klassen till Romme och åka skidor! Åh, vad kul det ska bli! Haha, men det jag mest ser fram emot är bussresan... den är så otroligt mysig. Speciellt hemvägen, när det är lite mörkt, man är trött i kroppen och bara sitter där och myser... ♥
Nu sitter jag på bussen, som för övrigt var rejält försenad p ga snökaoset! Är det bara vi i Sockholm som har storm eller har ni andra det också?
Idag står ännu ett öppet hus på schemat, nämligen Jensens gymnasium. På tal om gymnasium måste jag säga att Viktor Rydbergs gymnasium verkade grymt. Kan det verkligen vara så bra som det låter?!
Innan Jensen blir det nog en runda på stan med Fanny.
Take care! ♥

Vi börjar dagen med ett litet videoklipp från igår när Amanda skulle fota min outfit. Haha, jag fick för mig att jag skulle ta några hoppbilder, men vad jag inte visste var att hon filmade! Så jag stod där å fattade inte varför hon inte fotade ;)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Så himla fult!

2010-01-28 @ 17:25:30
Postat av: Ida

Haha, underbart! "Jag sa att jag inte pallade..." :D Fin outfit iaf!

2010-01-28 @ 20:13:50
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0