Dagens




Såhär stressade jag runt idag. Eftersom jag och Fanny pluggade till halv elva igår fick vi köra på en av våra inpuls övernattningar! jag känner mig som värsta påträngande inkräktaren som sover där var och varannan natt. Stackars Fannys mamma som kom hem från Thailand mitt i natten och upptäckte att jag låg där ;)
Så det här var vad jag rotade fram ur Fannys garderob imorse.

Jisses Amalia vad jag har stressat idag (vad tycker ni om mitt nya uttryck? Amanda hatar det) Jag har seriöst inget liv =) Jag tror nationella gick riktigt bra i alla fall.

Godnatt alla söta ♥

Kommentarer
Postat av: eighteenkaratgold

tack! snyggggg outfit!!

2010-02-17 @ 21:38:38
URL: http://eighteenkaratgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0