Svaren

Här kommer svaren från min första frågestund ♥

Vilket är ditt favoritband?
Haha, JB FTW!


När började du blogga?
För ca en månad sen! Dagen innan skolan drog igång igen... Jag är ny i branschen ;)

Hur kom du på att du skulle göra en modeblogg?
Jag kände för att starta en blogg och då föll de sig ganska naturligt att starta just en modeblogg, eftersom det är det jag tycker är roligast att snacka om!

Hur kommer det sig att du är så söt & världens bästa kusin/kompis/människa?
Hur kommer det sig att DU ÄR?! ♥

Favoritfärg?
Hm... på kläder: svart, annars är jag en lila människa just nu.

Vem var din första crusch? ;)
(Haha, läs med gäll, tjejig, skrikande 11-årig röst) DAAAAAAAAAAARIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den här bilden dog jag för i mellanstadiet, hahahaha.

Favoritämne?
Svenska!

Favoritsak?
Min laptop!

Favoritfilm?
New Moon ♥♥♥

Favoritskådespelerska/skådespelare?
För er som inte visste det har jag en liten speciell relation till gullungarna Zac Efron & Vanessa Hudgens. Annars tycker jag att hela twilight-gänget är grymma skådisar.

Favoritland?
USA! Men om jag ska ta ett land jag faktiskt besökt måste jag säga Hong Kong, det är en klass för sig!

Längtar tillbaka ♥

Favoritplagg?
Svarta tights kan jag inte leva utan, men annars är jag för tillfället galet förtjust i leopardtights och ljusa jeansskjortor!

Helt perfekt att matcha tillsammans a la Emily Browning!

Favoritserie?
OC! whohoo!

Favoritblogg?
Haha, Kenzas... men när det kommer till modeinspirtation inspireras jag mest av Sanna & Emma.

Vart shoppar du helst?
Jag älskar Götgatsbacken, det är en liten guldgruva. Skönt att det inte är så mycket folk där. Annars gillar jag Drottninggatan och Hötorget.

Vad gör dig gladast i hela världen? :)
Min familj &  och mina vänner ♥ Inga skor i världen slår dom! haha ;) ♥

Hur kommer du klä dig i vår?
I höstas var jag galen i sammet, i vår är jag galen i spets! Jag älskar även att matcha höga mjukisbyxor med korta tröjor...


Det var allt för den här gången! ♥



Kommentarer
Postat av: bella

hej. för att ifrågasätta lite.

vad är det du tycker om så hemskt mycket med götgatsbacken? jag menar där finns ju gina tricot, monki och h&m som är affärer som jämt sitter med en armlängds avstånd ifrån varann. min fråga är egentligen: vad är det som gör götgatsbacken så speciell, en guldgruva, en gata bland sthlms tusen gator som är värd att nämna?

2010-02-06 @ 19:04:46
URL: http://thirteenseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0